Ara m'odien no se que fer
bona tarda adolecents.cat, necesito el vostre concell perfavor.
Unes amigues de l'escola s'han enfadat amb mi, per que no vaig poder quedar amb elles, i ara han montat una festa de pijames totes, i a la unica a la que no han convidat es ami. Ara no em parlen, i si ho fan es de mala manera, ja he intentat parlar amb elles pero estan molt enfadades, i tot aixo ara m'afecta mes, ja que estic pasant per una mala epoca
espero que em pogueu donar concell moltes gracies i perdo per les faltes
Estrella Dorca

Hola!
Pel que expliques sembla que elles es van prendre molt malament que no quedéssiu. Segurament estan tan enfadades que no volen sentir cap tipus d'explicació. Deixa que passin uns dies perquè elles es puguin calmar i així poder parlar tranquil·lament.
També pots intentar parlar amb la persona amb qui tinguis més confiança del grup. Parla amb ella i explica-li què et va passar. Potser així et podrà entendre i suavitzar les coses amb les altres amigues.
De totes maneres, tot i que vulguis respectar el seu espai, també has de vigilar que la seva reacció sigui excessiva. Si no et sents a gust amb aquesta actitud de les teves amigues, potser t'hauràs de plantejar que no s'estan comportant com a amigues, no creus?
Una abraçada!
Laia