Puc estar enamorada d'un noi amb el qual mai he parlat?
Hola,
Fa poc he coincidit més d'un cop amb un noi i ens hem creuat més d'un cop la mirada, però no hem parlat mai. Des de llavors, no puc parar de pensar en ell i només espero trobar-me'l pel carrer. Això és estar enamorada? Com ho puc fer per aconseguir-lo?
Gràcies
Estrella Dorca

Hola Ria,
La paraula enamorada és moooolt gran i implica moltes coses! Per estar enamorat d'una persona cal que la coneguis, que t'agradin els seus valors, la seva manera de pensar, com actua, com et tracta, què et fa sentir...
Per tant, potser és una mica agosarat dir que estàs enamorada, jo utilitzaria la paraula "atracció". Aquest noi t'ha despertat una curiositat i ara hauràs de veure com evoluciona... si ell també sent curiositat per tu, si comenceu a mantenir algun tipus de conversa, si us trobeu en altres llocs... Així, quan més contacte hi tinguis, més podràs comprovar si et continua atreient ;)
Una abraçada!
Laia