SI LLEGEIXES AQUESTA CARTA ET VULL DIR QUÈ...
I llavors ten adones, de què tot va i vé, què el que més vols, desapareix, de que no sempre es té el que un vol, i quan et dones conte de tot això, et poses a pensar, i no saps si riure per no plorar, o plorar directament. Et gites cara dalt i et poses a pensar en tot, en tot el que l'estimaves i l'estimes encara...però no vols admitir-ho, admitir què s'acabat, què ara una altra el tracta com el tractaves tu o millor, i que tu continuaràs donant-ho tot per ell, per molt que ell no es fixi amb tú.
I fa mal, fa mal pensar què tot s'acaba en un obrir i tancar d'ulls, què un dia et vol i a l'altre ni et coneix. Penses què si, què el millor seria pasar d'ell, però es què quan el veus, abraçant-la com t'ho feia a tu, et poses a plorar i penses, ...ja res tornara a ser com avans...
Estrella Dorca

Hola,
llegir la teva carta em fa molt mal. Sabem que les ruptures de parella són molt doloroses i, sovint, la nostra autoestima queda molt afectada. Necessites que passin els dies i, sobretot, que comencis a focalitzar-te en tu mateixa.
L'amor, encara que ens diguin el contrari, no és sacrifici. No es tracta d'un amor a qualsevol preu. L'amor ha de ser recíproc. No val a estimar sense límits, els límits són el respecte. Si tu no em respectes jo no et puc estimar. Si tu no vols estar amb mi, ho hauré d'assumir i començar a passar pàgina. No puc dedicar tota la meva vida a esperar que "canviis d'idea i decideixis que vols estar amb mi", perquè potser no passarà mai, o potser, si passa, no em tractaràs prou bé i no em mereixo això.
Sé que sóc molt dura, però m'agradaria que hi pensessis durant uns dies. A més, també et demanaré que cada cap de setmana (durant un mes) facis alguna cosa que et fa il·lusió: una excursió, una nit de pijames amb les amigues, anar al cinema, jugar a jocs de taula amb la família... Pensa 4 activitats per fer amb la gent que t'estimes i que t'estima i fes-los la proposta! ;) Ja és hora que et cuidis una mica a tu mateixa, que t'ho mereixes!
Una abraçada!
Laia