Ex capullu que vol ser ''amic''
Hola adolescents!
Doncs mireu, jo tinc un problema...
Per tonteries de la vida, jo estava sortint amb un noi ''molt maco'', i portàvem 3 mesos...
Jo m'ho havia currat moltíssim, li vaig fer una carta d'amor a Ràdio Flaixbac, i, bé, el valorava com si fos el meu tot.
Resulta que fa dues setmanes més o menys em vaig enterar per el seu millor amic que ell ja no sentia res per mi.
Total, que vam parlar, em va deixar i em va demanar si podiem quedar com a amics.
Jo li vaig dir que si, perquè seguia penjadissima d'ell i no m'en volia allunyar, però el cas és que em vaig equivocar.
El molt gilipolles ja ni m'obre ni em parla ni res, es super borde i em deixa en visto.
Es pot saber quina merda d'amic és aquest? I se suposa que ell se sentia malament per haver acabat...
El pitjor és que jo no puc deixar de pensar en ell... encara m'agrada, però no puc evitar que ell s'estigui olbidant de mi...
Es pot saber que faig? L'envio a la merda?
AJUDAAAA SISPLAAAU
Estrella Dorca

Hola!
Doncs tu decideixis quin paper vols tenir. Realment tens ganes de tenir una persona al costat que et tracta així?
Que la nostra parella decideixi posar fi a la nostra relació ens pot fer molt mal i sovint busquem qualsevol excusa per continuar mantenint el contacte perquè ens és massa dolorós tallar-ho de cop. Però normalment no és una bona solució.
Per molt que ell et digués que volia mantenir l'amistat, t'has de fixar en el seu comportament: es comporta com un amic? els teus amics et tracten així?
Si la resposta a totes dues preguntes és NO, potser hauràs de ser tu qui decideixi posar distància i apartar-te d'una persona que - ara mateix - et fa tant mal. No creus?
Sé que ara pot fer mal, però amb el pas dels dies veuràs que et sentiràs millor.
Una abraçada!
Laia