M'he pillat de la noia que treballa davant de casa meva. Bo$$
Sense ofendre, pero mai havia pensat que arribaria a aquest extrem. No puc creure que ara mateix estigui escribint a una pàgina web on tothom pot llegir els meus pensament i a la vegada, no saber qui em respon, pero bueno aquí estic, fent això i tot per a ella. Des de els dotze anys, he sapigut que era bisexual, (encara que m'agraden mes les ties), i bueno, mai he tingut cap problema amb res, he tingut molta sort, (no vull sonar egocèntrica o creguda pero les coses com son) sempre que me pillat d'algú, aquest algu anava darrere meu. Pero ara la cosa a cambiat, hi ha una noia, la noia més preciosa del món, de cabell fosc i ulls verds, la que treballa davant de casa meva. M'hi he pillat molt d'ella, quan jo vaig cap al insti amb skate, ella va a treballar, ens creuem i sempre ens sonriem, pero mai parlem. Ella deu tenir uns 22/24 anys, i jo en tinc 16. Ja sé, que el amor a primera vista no existeix, que d'això se'n diu atracció, pero no puc deixar de pensar en ella, fins i tot les notes m'han baixat i els meus amics em pregunten que que em passa. El cas és que no se ni el seu nom, pero a la vegada sento que tinc alguna oportunitat amb ella, per la manera en la que em mira. És la primera noia a la que no se com parlar-li, jo sempre he sigut súper segura de mi mateixa, pero amb ella es diferent. Que puc fer per parlar-li? (Si la resposta es oblidar-la tingueu per segur que no us faré cas) Com puc conèixer-la millor? Jder, com puc trencar el gel que hi ha entre nosaltres? Gràcies
Estrella Dorca

Hola Anònima,
Quina consulta més intensa!! La teva admiració per aquesta noia ha travessat la pantalla! Evidentment que si sents tot això no pots oblidar-la sense abans intentar apropar-te a ella. Jo et diria que primer intentis saludar-la cada cop que us creueu. És fantàstic que hi hagi un somriure mutu, però potser podríeu començar a dir "adéu", a veure si ella també et segueix...
Per altra banda, pots aprofitar que treballa a prop de casa per passar per allà davant o, si no és una botiga gaire especialitzada, entrar a comprar-hi. Segurament ella ja s'ha fixat en tu també i, per tant, si et veu dins la botiga, intentarà atendre't ella i et posarà les coses fàcils.
L'objectiu hauria de ser començar a mantenir una petita conversa, encara que sigui de "tonteries" o coses banals com el temps, les vacances, els estudis... A més, si a la botiga pots sentir el seu nom, potser podràs trobar-la a les xarxes...
Una abraçada!
Laia