Tinc novia, però ara l'altra noia que m'agradava...
Hola adolescents.cat, tinc un problema. A veure, sóc una noia bisexual de 14 anys i fa cosa d'un any em vaig enamorar de la meva millor amiga. Ella era heterosexual a aquell temps i ho vaig pasar fatal perque cada cop que pasava més temps m'enamorava més d'ella.
A l'agost d'aquest any ella va quedar amb una amiga seva i just es va enterar que aquella amiga és bisexual. Me la va presentar a mi i ara aquella noia és la meva novia. Han anat pasan els mesos i no em penso separar d'ella.
El problema ve ara; Veureu, fa cosa d'un mes la meva millor amiga "s'ha donat compte" de que ella també és bisexual. I com comprendreu ella encara m'atreu i segueixo tenin ganes de provar la seva boca. Últimament està molt aprop de mi i tot això. Jo sincerament no se que fer perque no vull perdre a la meva novia per aquest error que podria cometre. Tinc por a cagar-la.
Gràcies per ajudar-me o almenys intentar-ho! Fins una altra!
Estrella Dorca

Hola Ruth,
Entenc que la teva amiga et pot provocar aquesta confusió i sentis que els teus sentiments estan una mica embolicats, però has de centrar-te en una cosa:
• Quin futur tens amb la teva parella? Tens ganes d'estar amb ella? De conèixer-la més a fons?
• Quin futur hi hauria amb la teva amiga? Estàs convençuda del que sent ella?
Sé que és una situació complicada, però és important que valoris què passaria si tu decidissis embolicar-te amb la teva amiga. Una vegada hagis acabat amb la curiositat inicial, què passaria amb la teva relació? Tallaries la relació abans? L'enganyaries amb la teva amiga?
Rumia bé els teus passos perquè podeu fer-vos molt mal...
Una abraçada!
Laia