Necessito ajuda sobre el meu cos...
Hola!!
Tinc 13anys (2003) peso uns 55kg i faig 1'65 mes o menys. Fa temps que no hem sento del tot bé amb el meu cos. Tothom hem diu que tinc "cuerpazo", que estic molt prima, que no m'engordo ni a la de tres... Reconec que no estic grossa però no hem veig amb el cos que hem diuen que tinc. Hem dic a mi mateixa de no menjar tant, de fer algo per les abdominals pero mai faig res i nose... necessito consell perquè m'agradaria veurem com hem veu tothom. Pensar que tinc bon cos. La part de la panxa estic be tinc casi "tableta". Pero de cintura en avall... hem vec les cuixes molt grosses.Hem fa por que m'acabi obssesionant i pugui tenir algun problema més greu. Que hem recomanarieu? Que puc fer? Alguna forma fàcil de que baixi el pes?
Gràcies, petoooons!!!!!😘😘😘❤️
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, a la teva edat és important que no baixis de pes!! Encara estàs en període de creixement i si baixes de pes poses en risc tot el desenvolupament, o sigui que oblida't d'aquesta idea.
Per altra banda, és important que comencis a prendre consciència del teu cos i estimar-te tal com ets. Recorda que el teu cos t'ha d'acompanyar tota la vida, per tant pots fer dues coses: odiar-lo o aprendre a estimar-lo. Tu tries quina és la millor opció ;)
La nostra autoestima no hauria de centrar-se únicament en el nostre cos. Estic convençuda que hi ha molts aspectes teus que són fantàstics i que no n'ets conscients. Et demanaré que facis un petit exercici:
• Fes una llista dels teus potencials. Troba 15 elements de la teva manera de ser, de comportar-te o d'aparença que t'agradin de tu.
(sovint no estem acostumats a dir-nos coses positives a nosaltres mateixos i som les primeres persones que ho hauríem de fer).
Fes la llista i penja-la a un lloc important de la teva habitació. Quan tinguis algun pensament negatiu sobre el teu cos, rellegeix la llista i intenta sumar-ne un altre ;)
Una abraçada!
Laia