M'agradria trobar la meva mitja taronja
Hola, sóc una noia de 18 anys, a punt de fer-ne 19 i m'agradaria consultar-vos un problema que em preocupa des de fa força temps.
Tinc gairebé 19 anys i encara no he fet un petó a cap noi, i encara menys, m'hi he "liat" mai. Veig que la majoria de persones de la meva edat ja tenen parella i són súper feliços; jo també m'hi considero però crec que tenir algú que no sigui ben bé de la meva família que m'estimi i es cuidi de mi, em fa falta.
És cert que més d'una vegada m'he fixat amb algun noi, sigui pel seu físic, pel seu caràcter o simplement per la manera com em mira; però el gran problema és el següent: mai he decidit fer el pas de parlar amb cap ja que sóc una persona molt vergonyosa i tinc por que em rebutgin. A més, mai he anat a cap discoteca a ''lligar'' o a passar-m'ho bé perquè simplement no m'hi sento bé. Així que mai he tingut l'oportunitat de parlar o anar més enllà amb un noi.
Fa poc, a l'estació de trens, em trobo amb un noi que es veu que també és del meu poble, perquè ja m'hi havia fixat algun cop, i ens hem creuat més d'una vegada la mirada; però m'he assabentat que té nòvia i se'ls veu súper enamorats i em fa cosa pensar en ell, perquè són súper ''cukis'' i es veu que ell se l'estima molt.
No sé si m'he explicat gaire bé, però espero la vostra opinió i ajuda!
Gràcies
Estrella Dorca

Hola Ria,
Em sap greu però ja pots oblidar-te de trobar la "teva mitja taronja". Ningú té una mitja taronja, perquè això significa que només hi ha una persona al món que s'ajusti perfectament a nosaltres! imagina't quantes decepcions podem arribar a trobar!!! A més, si ens fixem en aquesta idea estem dient que nosaltres no som suficients com a éssers humans fins que no trobem aquesta persona. Quina manera de maltractar-nos, no creus?
Entenc que tinguis ganes de descobrir l'amor i sentir atracció mútua amb una persona, però estàs en bon camí. Hi ha persones que són més llençades i d'altres que són més tímides, però això no implica res, no és cap carrera!
De moment ja has vist que sents atracció cap als nois, ara es tracta de disfrutar de la teva vida: fes coses que t'agradin, apunta't a algunes classes, practica algun esport o afició nova... Gaudeix de la vida! Una persona atractiva és aquella que sap gaudir de la seva vida. Així que intenta fer tot allò que estigui a les teves mans per passar-t'ho bé i estar orgullosa de tu! La resta ja arribarà, ja veuràs! No tinguis pressa i comença a divertir-te fent miradetes, seguint algú a les xarxes socials, coneixent gent nova...
Una abraçada!
Laia