AJUDAAAAAAAMe enamorat dun altre i tinc noviio
HOlaa necesito ajuda urgent fa 5 mesos que surto amb el meu novio i la seva ex ma fet molt la punyeta.Jo ho vaig passar molt malament i ell no li deia res i jo creia que era perque encara i tenia una estia i no s'hi volia enfrentar.Bueno pero aixo no es limportant el que passa es que magrada unaltre a ell tambe li agrado, el que passa es que quan estic amb elmeu novio moblido de tot , pero quan no estic pensant tot el dia amb laltre i sempre que ens enfadem (amb laltre) ho passo malament. Magrada laltre? no vull que magradi nopuc tinc novio!!Pfff tinc un cacao mental ajudeumeee!!!!Moltes gracies adolescentsss!!!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Els sentiments no els podem dirigir. Sembla que la relació amb la teva parella no t'acaba d'aportar tota la seguretat i benestar que hauries de trobar. Potser hauries de parar un moment i pensar què sents per cada un dels dos nois. Depèn de la resposta que trobis, potser hauràs de ser honesta amb tu mateixa i prendre una decisió respecte a continuar amb la teva parella...
Només m'agradaria que tinguessis clara una cosa: No estiguis mai amb una parella només pel fet de "voler parella". Cap dels dos membres de la parella es mereix viure en una relació d'aquest tipus.
Una abraçada!
Laia