Estic molt pillada i no se que fer, ajuda!
Hola, sóc una nena de primer de batxillerat i estic molt pillada per un noi de segon de batxillerat. El veig a vegades pels passadissos i esque em derreteixo al instant, també en algunes excursions i ens seguim mutuament en les xarxes socials, però el meu problema és que no se com fer que es fixi amb mi. Jo crec que ja m'ha vist algun cop però no se com parlar-li o que dir-li, perquè crec que si li dic algo, passarà de mi... no se. Esque si m'acosto pensarà en plan "que vols, o que fas aqui" i no se que fer.
Volia que m'ajudessiu a saber que puc fer, com acosart-me a ell i parlar-li però esque ho trobo molt difícil...
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot crec que si us seguiu a les xarxes és possible que ja sàpiga qui ets, no creus?
Però suposant que encara no us coneixeu, aprofita les xarxes per començar a interactuar amb ell. Pots deixar-li algun comentari, escriure-li algun privat... a veure si ell també juga una mica amb tu. També pots començar a mirar-lo directament quan us creueu pels passadissos, i al cap d'uns dies començar a saludar amb un "hola"...
Tot això et donarà pistes per saber si ell també sent curiositat per tu i veure com evoluciona. O bé no reacciona a les teves aproximacions i has d'abandonar la missió.
Si necessites tenir algun tema de conversa pots buscar alguna cosa que tingueu en comú: un amic, alguna festa que te l'hagis trobat, alguna extraescolar que faci... segur que hi ha algun punt en què podeu coincidir! Només es tracta de trobar-lo! De fet, quan coneixes una persona nova, sempre s'intenta buscar punts de connexió... així que toca investigar els seus gustos i així poder veure si et segueix agradant igual o no ;)
Una abraçada!
Laia Sala