Sento que hem falta alguna cosa
Hola, us escric perquè voldria que em donessiu alguns consells.
Porto una temporada llarga que no em sento cómoda amb mi mateixa i això fa que no sigui tan extrovertida i oberta com màgradaria ser. Tinc bastants amics pero sento que no puc confiar amb cap d'ells. Sento que no estic aprofitant i disfrutant l'adolescència i nose que fer....
Tampoc em va gaire bé amb els temes amoros, tinc un amor que se li pot dir platonic perquè crec que mai el podré aconseguir, però no se perquè no m'en puc oblidar.
Hem podeu donar alguns consells per trobar-me més feliç? I que hauria de fer perquè aquest noi es fixés amb mi ?
Un petoooo!!!!!!!!
Estrella Dorca

Hola!
Et podem ajudar a sentir-te una mica millor amb tu mateixa, però no podem fer que un noi es fixi en tu. Això no depèn de tu i aquesta és la màgia de l'atracció entre dues persones.
No et posis tanta pressió a sobre. No has de ser sempre la més extrovertida ni la més oberta per ser acceptada pels altres. Pensa també que l'adolescència es viu, no és qüestió d'aprofitar-la o no, simplement és una etapa de la vida que ha de passar.
Procura disfrutar de les petites estones. Agafa un moment del dia i pensa realment què vols fer? Què et ve de gust? Parla amb els teus amics o família i proposa'ls el pla. A vegades hem de ser nosaltres mateixos els que assumim les regnes de la nostra vida i qui hem de proposar allò que ens fa sentir bé!
Busca passar estones amb la teva família, estones amb les teves amigues, estones a soles fent alguna cosa que t'agradi... No pensis en gran, centra't en coses petites (ara són uns dies perfectes per disfrutar d'aquests petits regals).
Veuràs que mica en mica et sentiràs millor amb tu mateixa perquè hauràs recuperat la capacitat de sentir.
Una abraçada!
Laia Sala