Odi
Hola.
Desde any passat vaig començar a tenir molta rivalitat amb la meva BFFA, era un rivalitat que cap de les dues deia, però sempre després d'acabar un examen ens preguntavem la nota. Fins aquí ho considerava normal, el problema es que desde aquest any no soporto que ningú em superi, pero TOTHOM. I m'agafa un odi molt gran cap a tothom, el problema es que això només em passa amb les meves amigues i amb ningú més...
Què faig?
La veritat és que m'agradaria poder-ho solucionar...
Gràcies
Estrella Dorca

Hola!
A vegades comparar-nos amb els altres ens ajuda a saber en quina situació estem nosaltres, però no pot ser un paràmetre per valorar-nos i, encara menys, per desvalorar-nos.
Procura pensar què hi ha darrera d'aquesta competitivitat. Què vols demostrar? La vostra amistat depèn de les notes que treieu? La vostra vàlua com a persona depèn de ser la millor? Voleu que la vostra amistat es basi en aspectes únicament acadèmics? Quina por tens en treure més mala nota? Què passaria?
Per què no procures durant un temps una desintoxicació de les notes dels altres? Sé que és difícil no demanar i no comparar-se, però veuràs que et sentiràs millor i sense tanta pressió. Si n'heu parlat amb la teva amiga, podeu intentar fer-ho totes dues (pel bé de la vostra amistat)
Una abraçada!
Laia Sala