em vull morir! :(
Hola! Tinc 13 anys, buff...em vull morir! Al meu poble no surto mai perque no tinc amics que surtin! I em sento mal quan vec que laltra gent penja fotos amb els seus amics!! :( paso la tarde a casa al fb ns a casa! Els meus pares estan obsesionats amb que tinc que esforçarme mes amb els estudis!! Pero n puc n puc estudiar!! Al insti un nen no em para dinsultar i parlarme mal! Tots els meus amics (que en tinc pocs...) me diuen que tinc que estudiar mes! I puah... el nen que me mola suda de mi o minsulta! La mestra de catala me te una mania... per molt que mesforci sempre me diu que esta mal toot! Tambe somio que me maten, i sempre que penso qe me estic fent gran me fa por!
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
Ostres, entenc que et sentis malament. Aquí m'expliques vàries coses que no et van bé a la teva vida. Segurament unes tenen relació amb les altres. A tots i totes ens ha passat alguna vegada això que expliques: tens la sensació que entres en un bucle negatiu on tot surt malament i no pots sortir-ne. Però ja et dic jo que finalment te'n surts i tu també te'n sortiràs. Però crec que hauràs de parlar-ne amb algun adult de confiança i demanar-li ajuda. Primer de tot, en relació a aquest nen de l'institut que t'insulta i et falta al respecte. Aquesta situació l'has d'explicar als mestres i als teus pares, perquè segurament que és la causa principal del teu malestar i el què provoca que la resta de coses et vagin malament. No t'ho pots quedar per tu, ja que sola no te'n sortiràs, d'acord?. Quan aquesta situació estigui més o menys resolta veuràs com la resta millora (els estudis, les amistats, etc.). Referent al tema de fer-se gran, a molta gent li ha passat el mateix que tu, que els fa por, gairebé pànic fer-se gran, ja que implica tota una sèrie de canvis, responsabilitats, etc. que no sempren venen de gust. I, en el teu cas, ho puc entendre perfectament, ja que estàs patint molt.
Fes-me cas i parla'n ja amb els pares i els/les mestres. Explica'ls tot el què m'has explicat a mi. D'acord?
Estic segura que te'n sortiràs. una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat