Perdo l'interès molt ràpid
Hola! Fa molt de temps que noto que perdo l'interès en les coses molt ràpidament. Per exemple, començo a escriure una novel·la per la que estic molt motivada però la deixo d'escriure després de tres capítols aproximadament. O si vull aprendre un nou idioma, començo amb els bàsics i ho deixo. El mateix em passa amb llegir un llibre que m'agrada o seguir mirant una sèrie. Què em passa i com ho soluciono? Gràciess
Estrella Dorca

Hola!
Entenc que estiguis una mica desorientada, però el que et passa denota que tens una gran curiositat per moltes coses!!!
És possible que tinguis molta inquietud per començar coses i que un cop les comencis ja no t'aportin benestar perquè perden tota la novetat? Per què no et planteges coses més petites? Per exemple escriure un relat curt, o bé aprendre únicament algunes paraules, llegir un llibre més curt, mirar només una temporada d'una sèrie... Potser t'estàs posant objectius massa grans, no creus?
Intenta aquesta setmana proposar-te un petit objectiu. A veure com va, si ets capaç de portar-lo a terme ;)
Una abraçada!
Laia Sala