Confusa sobre un noi
Hola! Volia fer una consulta ja que fa uns quants anys que crec que m'agrada un noi. Diguem que aquest amor es passatger, va i be quan vol i m'estic cofonent molt. El es un Noi ''Popular'' i com moltes m'han dit no estic enamorada d'ell perquè sigui així, sinó perquè es molt amable i bona persona. El cas es que porto uns mesos molt dolents, he somiat amb ell i crec que sento alguna cosa pero alhora el sento molt lluny de mi. Que puc fer-hi? M'estic tornant una mica paranoica...
Estrella Dorca

Hola!
Doncs primer el que has de fer és saber si es tracta d'un amor platònic o d'un enamorament real. Els amors platònics són la idealització d'una persona que normalment no coneixem o coneixem molt poc. L'enamorament real apareix quan coneixem més íntimament una persona i ens agrada la seva manera de pensar, de veure el món i d'actuar.
Una vegada sàpigues on et trobes, potser hauràs de prendre algunes decisions:
• Si és un amor platònic, pots continuar sense fer res, intentar oblidar-lo o intentar apropar-te a ell i conèixer-lo més a fons per saber exactament si és com t'imagines que és.
• Si és un enamorament real, hauràs de veure quin és el seu interès cap a tu per decidir si comenceu alguna història o bé començar a passar pàgina.
Valora on et trobes i quin és el camí que et fa sentir més còmode.
Una abraçada!
Laia Sala