La cosa està anant massa lluny
Resulta que faig 2n d'ESO i hi ha un nen amb el que tenim algu, ni sortim ni tenim un lio però algu hi ha, ell, l'any passat anava per mi però el problema es que la cosa està anant massa lluny, jo estic començant a sentir algu però no vull res amb ell. I la veritat es que no se perquè, les meves amigues diuen que sóc la antinois però esque mai he volgut novio, tampoc en vull perquè mai m'he liat, jo crec que si alguna vegada ho habes fet si que voldria però... no se si parlar amb ell o mirar a on va la cosa, estic preocupada però no vull res, crec.
Estrella Dorca

Hola anònima!
Carai quin embolic que portes a sobre!
A veure, anem a contestar algunes pregunes:
• t'agrada aquest noi?
• vols tenir parella?
• què et fa por de tenir parella?
• tens ganes de fer-li un petó?
• prefereixes que sigui una bona amistat?
Sé que són preguntes difícils, però són importants per saber com pots continuar:
Si realment no vols parella perquè no en tens ganes o no et sents preparada, potser el millor serà mantenir l'amistat i no anar més enllà, no creus?
Si et fa vergonya o tens por del primer petó, potser pots intentar fer un apropament i veure cap a on va aquesta "amistat especial". Recorda que si en algun moment estant amb ell et sents incòmode o no et ve de gust, pots canviar d'opinió i ell ho ha d'entendre.
Sé que potser no és la resposta que esperaves, però és l'única que et puc donar.
Una abraçada!
Laia Sala