Com ha arrivat fins a aquest punt???
Ma mare es alcoholica, te problemes psiquiatrics i s'aha intentat suicidar 5 vegades en un any. Els meus pares estan separats i air vaig arrivar a casa (jo no visc a barcelona, visc a alcarras, lleida, pero actualment estic a casa del meu pare, a barcelona) i me vaig trovar al meu tiet fenme la maleta per a que me anes. Duran el viatge en cotche me vaig tindre k acomiadar de tots els meus amics pel wasapp...m'an dit que no saven cuan se allargara pero el que queda de trimestre estare a casa fen deures del que me manin per correu electronic, el trimestre que ve no savem pero el mes posible es que me canviin de institut. No he pogut veure als meus amics en cap moment i no me van avisar fins a ultima hora, ho estic pasan fatal i espero que no li treguin la custodia a ma mare ya que en aquest cas no podre tornar a veure a la meva germana (mitja germana) petita ni a la meva millor amiga...
Estrella Dorca

Hola bonica,
Entenc que no entenguis res i que et sentis així. A vegades els adults necessiten prendre decisions urgents per poder protegir als més indefensos. En aquest cas tu eres la prioritat pel teu pare i pel teu tiet i segurament per això han actuat d'aquesta manera.
És possible que la teva mare necessiti un tractament de llarga durada per tornar a assumir la responsabilitat de cuidar dues filles. Sé que és difícil d'entendre i que et sents impotent, però confia en ells. Dóna-li un temps a la teva mare per recuperar-se, fes-li saber que l'estimes i que necessites que es recuperi.
Pel que fa als teus amics, una vegada hagi passat alguns dies, pots demanar al teu pare si et deixa fer-los una visita. Aprofita aquests dies de vacances per quedar amb ells i així tornar-vos a retrobar.
Una abraçada bonica!
Laia Sala