Ayudeume siusplau, estic mega liada:(
Fa un any que em mola un noi..ell cada dia em treia un somriure:) y cada dia que el veia era mes feliç peró a l'estiu em va traicionar..y només volía jugar amb mí. Lo que pasa es que ara estic de nou enamorada d'ell pero ell es com si pases de mí..em mira y tal y em va demanar perdó pero no se si fiarme.. ara no´se que fer la veritat..:(
InterPersonal

Hola marieta26. Sóc l'Assumpta.
Quan dius que et va traïr i que només volia jugar amb tu, a què et refereixes? que es va liar amb alguna altra noia?. No sé si n'heu parlat del tema. Si no ho heu fet, estaria bé que li fessis saber lo malament que et va fer sentir en aquell moment. I està molt bé que t'hagi demanat perdó, però si voleu iniciar un altre cop la relació potser no n'hi ha prou amb això. Per altra banda, si sents que passa de tu...potser no cal que hi perdis massa més el temps no?. Una última pregunta: què ha passat perquè estiguis enamorada de nou d'ell?. Pensa-hi i actua segons el què sents tu.
Gràcies per la teva confiança. Un petó.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat