Problemas a casa
Hola, tinc 15 anys i tinc molts problemas amb mons pares. Se que estic en aquella edat i que sempre contesto malament però soc d"aquelles persones que te que donar la opinió si o si.
Jo no tinc relació amb el meu pare, encara que vivim a la mateixa casa ellos fa la selva i jo ka mueva. Sempre aprofita la minima per cridarme i si pot picarme. Ahir em va cridar molt i casi en pica i axio en provoca mal somnis despres durant setmanes. La meva mare casi sempre m"insulta i em pica si perd la paciencia. Ellas amb me germana tenen molt bona relació i mon pare sempre lo diu que mai sigui una desgracia con jo. Els insults que s repeteixen una i altre vegada el cap i a vegades mels acabo creien. Se que tinc part de culpa pero no crec que mereixi tot aixo. La situación económica no es bona i se que ho poden pagar amb mi pero jo pensó que es algo mes. Jo mai he odiat a ningu pero o estic començat a ver smb mon pare. Va passar de dirme que aniria del cole a casa i de casa al cole a dirme que sortis cada día fines tard aixi estarían tranquils.
El rendiment escolar esta baixan enpicat, ja passo de tot, descargo la meva ira contra la paret i me germana. Moltes vegades pensó que ningu mestima...
Siusplau em podries donar algun consell?
Contesta quan pugis, gracies!
Elena Crespi

Hola Anoieta!
Com estàs?
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació!
Entenem que, amb els teus pares, estàs vivint uns moments molt complicats i que la situació se't fa inaguantable.
De totes maneres et direm que: ningú té dret a insultar-te i ningú té dret a picar-te.
Per tant, quan ho facin, digue'ls hi que això no ho han de fer. Que insultar-te i picar-te es pot considerar maltractament i que heu de trobar una altra manera per a resoldre els problemes que teniu. Per tant, mantent-te ferma en contesta'ls-hi i comenta'ls-hi que no et poden ni insultar ni picar.
Et deixem, també, el telèfon d'ajuda a nens i adolescents en situació de risc peer si vols resoldre dubtes sobre la teva situació i valorar realment què pots fer:
900 20 20 10
http://www.anar.org/necesitas-ayuda-tf-nino/
">
T'enviem una abraçada ben gran!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81