No és urgent però merci per adelantat! :)
Ei! M'agradaria fer-vos un parell de consultes a veure si em podeu ajudar a respondre-les :)
Bé, primer de tot estic estudiant 1r de batxillerat i no ho estic portant gens bé. No és pel fet de que sigui difícil, ni molt menys, és només que no tinc cap tipus de motivació ja que no ser com seguir a la meva vida. Vaig començar a fer el batxillerat pq vaig pensar que aniria fent i ja trobaria alguna cosa, però li dono voltes i voltes i no hi ha absolutament res que em cridi l'atenció per estudiar en un futur. Això fa que a classe estigui distreta, no calli i senti que estic perdent completament el temps. Tinc un CI superior a 155 i això m'agobia encara més (tot i que els meus amics no ho saben) els pares i els profes si, i no paren de repetir el tipic: "Tens capacitats, si no ho fas és pq no vols..." Jo de veritat que he fet un esforç per estar atenta o al menys intentar-ho però esque no em crida gens l'atenció. He mirat mil graus per fer i tampoc. A més no és que no en tingui ganes per quedarme a casa fent el vago, ja que tampoc m'agradaria estar-hi en aquesta situació. Algun consell siusplau?
L'altre tema que us volia comentar, és sobre el meu novio i jo. Hem començat fa poc però no tinc del tot clara la relacio amb ell... No es pq no m'agradi, al contrari però hi ha alguna cosa que em tira enrere. El que passa és que tin c ganes d'estar amb ell i llavors nse q fer...
Merci per adelantat! :)
Elena Crespi

Hola lacasitoM&M!
Gràcies per escriure'ns!
Sobre els estudis: dir-te que és normal que estiguis perduda i que potser a classe pots descobrir què t'agrada! però, el més important és que parlis amb els teus pares i professors per explica's-hi què et passa. POtser podries fer algun assessorament per ajudar-te a trobar el que t'agrada però és normal que a primer de batxillerat no es tignui clar què es vol ser de gran. Justament fan que els adolescents us encarrileu en un moment on s'han de tenir clares les coses, més aviat el contrari, és un moment de molta confusió...
I sobre la teva parella... has parlat amb ell el que et passa... perquè potser si li dius que hi ha alguna cosa que no saps identificar que no t'acaba de convèncer potser podeu trobar la resposta!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81