Que puc fer?!?!?!?! 27-11-16
Holaa! Em podriiieu ajuudar siuusplaau! Portu parlant 4 mesos amb un nen cada dia. A mi m'agrada bastant i estic com "engantxada", pero no hi ha tonteig osigi no ens enviem cors ni res d'aixo, fa un mes em van dir que potser jo li agradava però que segurament tambe parla amb més nenes i que tambe li agradaria alguna altre, vam quedar sols(perque quan estem amb mes gent casi mai parlem) i no va aver liu ni rees, pero vam estar comodes, i ara porta uns dies com soso quan parlem per waatss, i em va dir que em tenia de explicar una cosa que li habia pasat amb una nena amb la qual ja habia sortit (una cosa dolenta), i nose si esta soso per aixo que a passat amb aquesta nena..., nose si em veura nomes com una amiga mes i per aixo m'explica aixo..., nose si dir-li que m'agrada... Per que si li dic que m'agrada segur que els i diu als altres del grup i sera incomode quan estiguem junts(si ell a mi em diu que no)...
Gràcies.
Elena Crespi

Hola Cuuc!
Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Sempre és difícil prendr euna decisió com la que has de prendre tu: dir-li o no dir-li. En aquest cas, has de valorar les opcions i les possibles conseqüències i estar disposada a acceptar-les. Aquesta és la clau, ja que nosaltres no et podem dir què has de fer ni què pot passar...
I també et plantegem una cosa: les coses amb aquest noi estan passant com a tu t'agradaria? t'agrada com et traacta, elq ue et diu i com evoluciona la vostra relació? Si no t'agrada i voldries que fos diferent, sempre pots fer un pas tu: endavant o al costat... és a dir, dir-li que t'agrada o (si veus que ll no està per a tu com a possible noia que li agrada...) deixar la història i deixar de parlar amb ell...
Sort!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81