Depilació i maquillatge
hola adolescents.cat primer de tot us vull donar les gracies per la nova actualitzacio de l app pq abans no manava gens be i ara magrada mes tot i q no em va el playbuzz. feia temps q havia deixat de mirar adolescents.cat pq ja no manava gens be, pro ara mhe tornat a enganxar
vull parlar sobre dos temes que no tenen gaire a veure, pro tots dos son d estetica. la depilacio i el maquillatge.
soc gimnasta i ara comencare competicions i m agradaria començarme a depilar. fins ara no em depilava res, ni cames ni aixelles ni res, pro magradaria comencar. el meu problema no es el mal ni res daixo, ns com dirli a ma mare. em fa vergonya tot i ser la meva mare. ns si soc rara o alguna cosa pro em passa aixo.
el segon tema es el maquillatge. magradaria iniciarme en aquest mon. a vegades quan estic sola a casa li agafo a ma mare i em maquillo els ulls. pro tmb em fa vergonya dirli "mama em compres maquillatge?" ns de moment em faig la linia de baix i rimel i jasta no tinc lintencio de ferme mes de moment es nomes q em voldria maquillar cada dia sense haverme damagar per ferho i tenir el meu propi maquillatge. com li dic??
per ultim, no te res a veure pro els meus pares no em deixen tenir instagram, diuen q es perillos i nsq mes. ja estic farta i fa uns dies q me nhe fet damagat. els hi dic?? q faig?? mersii
moltes gracies, us adoro!!
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per confiar en nosaltres!
i ens agrada que et tornis a connectar a l'app d'adolescents, tot i que les psicòlogues de l'equip del consultori no en som les responsables!
Tant el tema de la depilació com el tema del maquillatge tenen la mateixa resposta: què passaria si els teus pares et responen que no, que ets massa jove i que no volen? tindries arguments per rebatre el que et diuen? és important que els teus pares vegin que ets una persona responsable i que parles amb ells i els hi demanes les coses que encara no tens permís per fer sola. Si els hi comentes els hi demostres que estàs madurant i això és molt important per ells.
I sobre instagram, et diria el mateix. Ells sempre poden descobrir que te n'has fet un i, per a nosaltres, sempre és millor que els hi diguis tu primer.
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81