SOS!
Holaaa
Fa unes setmanes vaig començar a sortir amb un noi més petit que jo, però als dos dies em va deixar dient que no li veia futur a lu nostre. Fa un parell de dies vaig parlar amb la seva cosina sobre el tema, ja que la conec, i em va dir que ell em va deixar per liar-se amb una altra, i que dies després de tallar amb mi va dir que jo estava molt bona. No sé si dir-li alguna cosa o quedarme callada:( Que em podeu ajudar pliiiis?
InterPersonal

Hola ju-ju. Sóc l'Assumpta.
Per começar, què t'agradria dir-li?. Hi voldries parlar en relació al tema que et va deixar i al cap de 2 dies es va liar amb una altra? i el mal que això et va fer?. O per què no entens que li digués a la seva cosina que estàs bona. Jo crec que, si hi estàs enfadada i creus que li has de dir alguna cosa diga-li i et quedaràs més tranquila. Però, tenint en compte que has de respectar la seva decisió de tallar amb tu, ja que no pots obligar a ningú a estar amb algú que no vol. I també pots entendre que, tot i haver tallat amb tu, pot pensar que continues estant bona, guapa etc. . Però això no vol dir que vulgui tornar amb tu. Per cert, què vols tu?
Gràcies per la teva confiança. Ànims.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat