Estic enamorada? MOLT CONFOSA
Hooola!! Primer de tot, felicitar-vos per la feina que feu. Veureu tinc un problema: Hi ha un noi a la meva clase. Es el tipic gracios pero simpatic. Crec que m'estic enamorant d'ell. Quan estic a casa i penso en ell el cor em fa un salt. Pero, a clase puc xerrar amb ell amb normalitat i tal sense cap problema ni res. No em fa vergonya, ni em tremolen les cames ni tampoc tinc la sensacio que el cor em fa un salt quan estem cara a cara. Les meves amigues diuen que potser no estic enamorada. El seu fisic tampoc es perque no esta gaire bo ni és guapo. En canvi, em poso gelosa quan està amb altres noies. L'altre dia, em va intentar abraçar pero em vaig espantar i tot va acabar amb un copet a l'espatlla. Estic enamorada o no? No sento cap sintoma d'enamorament i estic confosa. I com puc saber que sent ell per mi? Gràcieees!!
Elena Crespi

Hola anònima!
Gràcies per escriure'ns i per agrair-nos la feina que fem. Per a nosaltres és molt important ser un recolzament per a tants i tantes adolescents (tot i que ens costa molt anar al dia amb les respostes de l'allau de consultes que rebem).
L'enamorament no sempre és igual... i el que et pot passar a tu és que sents atracció per a aquest noi. I tens alguns "sípmtomes"... pensa que no s'han de tenir tots!
I, el més important, és que independentment del que et digui el cos, has d'escoltar el que et digui el cor i el cap... el que sents er ell és important? t'agrada?
Així descobriràs si el que sents és quelcom com l'enamorament o no...
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81