D'aqui poc és el cumple de la meva millor amiga i...
Bon dia, d'aqui poc és el cumple de la meva millor amiga i li vull fer un regal molt molt important però nose on podem anar, es a dir, vull portar-la algun lloc que li faci moltissima il·lusio pero nose a on pot ser. Em podeu dir llocs?
gracies!!!!!!!
Elena Crespi

Hola anonimaa08!
Gràcies per confiar en nosaltres amb un tema tan important com el regal per a una amiga.
Nosaltres no som especialistes en regals però potser et podem donar alguna pista per a trobar un regal que li pugui agradar.
• Agafa paper i boli i apunta totes les coses que li agraden a la tema amiga de totes les temàtiques que se t'acudeixin.
• Ara apunta totes aquelles activitats que la diverteixen
• Fes una recerca per si trobes activitats vinculades a les temàtiques que li agraden
I potser trobaràs quelcom que pot encaixar amb el que busques!
Però, sobretot, ha de ser quelcom que li pugui agradar a ella, per aiò és important fer un cribatge de les coses que li agraden!
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81