Com dir-li...
Hola,
Sóc una noia i fa dos anys estava sortint amb un noi, però no vam durar gaire temps i ho vam deixar perquè no ens veiem i això...
L'any passat vaig estar amb ell a classe i, realment, amb ell era bastant borde, però ara que ho veig amb distància, no entenc per què.
Doncs bé, aquest any torno anar a la seva classe i em torna a agradar, molt. I a vegades penso que jo a ell també, però com que l'any passat hem vaig passar tant amb ell tinc por de que em confongui amb els seus sentiments. I no sé què fer
Sou genials
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
Està molt bé que et donis compte o que et preguntis per què vau deixar la relació i també per què vas estar tant borde amb ell, ...això és important perquè si hi penses segurament que en trobaràs la causa i serà més fàcil decidir finament què vols fer. Si creus que encara sents alguna cosa per ell, intenta parlar-hi i aclarir què va passar primer de tot. I a partir d'aquí, a veure què passa. Tingues present però que ell tant en pot dir que sí com que no. Caldrà que us respecteu les decisions un de l'altre. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Vosaltres també sou genials!
www.interpersonal.cat