Menteixo als meus pares?
Hola!
La relació que tinc amb els meus pares és complicada, ens portem bé i demés, però a vegades em sento cohibida a l'hora de demanar-los algunes coses perquè no me les permeten.
Ja tinc 16 anys, i moltes vegades sento que em continuen tractant com si en tingués 12. En diverses ocasions he desitjat fer coses, per exemple quedar amb algun noi, però a la meva mare no li agrada gaire la idea, perquè és molt protectora, i no assimila que em faig gran i que són coses normals, ella creu que ja tindré temps; per això més d'una vegada l'he enganyat en aquest aspecte dient que quedava amb una altra persona per poder quedar amb el noi. Tot i que a vegades no, moltes de les que ho he fet m'han enganxat dies més tard i he rebut conseqüències, i per aquest motiu ells no acaben de confiar en mi.
Ara fa temps que estem bé, però tinc intencions de quedar demà amb un noi i no estic segura del que els hi he de dir perquè em deixin quedar...penso que si els dic la veritat és possible que no em deixin, i jo no vull dir que no al noi, perquè m'agrada i tinc ganes de conèixer-lo. No vull tornar a enganyar-los, però tinc aquesta por, i no vull pensar en la idea de no quedar, ja que, com dic, me'n moro de ganes.
Us agrairia que em contestéssiu l'abans possible.
Gràcies, sou genials!!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Sento moltíssim arribar tard a la teva consulta! Sempre diuen que s'atrapa abans un mentider que un coix, i pel que es veu aquesta dita es cumpleix en tu! Enganyar als teus pares no t'ha donat gaire bon resultat, així que potser hauràs de buscar una altra estratègia: per què no proves de ser sincera i intentes negociar amb ells? Explica'ls com t'interessa aquest noi, el que fareu i fins a quina hora estareu junts. Així potser ells estaran més tranquils i t'hi deixaran anar. També pots intentar negociar amb ells alguns punts. Es tracta que s'adonin que per tu és una cosa prou important com perquè es plantegin canviar aquesta norma.
A veure si tens sort! Ja ens explicaràs!!
Una abraçada!
Laia Sala