Nose que pensar..
Hola:) Necesito ajuda... Portu 1 any colada per un noi, primer vam començar per ser amics, un amic inolvidable no el vulia perdre fins que mi vaig cola.. i el noi es va enterar y em va deixar de parlar, y ma insultat y tot.. y o passo molt malament, ara intento coneixer gent y divertirme. Bueno, ens situem ara estem parlan del estiu 2013. La meva millor amiga va començar a sortir amb un, jo amb el noi mi parlava, ara o han deixat fa temps, cosa d'un mes o dos.Bueno ami el noi , per mi es el meu millor amic, esque puc comptar amb ell per tot. Aquest nadal, quedaba amb ell. Ningú o sabia, hem donava abraçades y petons(ala galta) per mi era molt cuki. Hem va mossegar.. al coll, vaja jo penso que aixo no u fan els amics..(el problema es: ara emfaig amb una nena que li agrada aquet nen, y em va dir que va quedar amb ell y es van liar, y clar jo li vaig dir el nen de quedar pel mati per avera que deia, josabia que anava amb la nena y em va dir que tenia de fer noseque amb el seu pare.. saps, y depsres per la tarda vem quedar y em va moseggar y tot.. nose que pensar.. ajuda sisplau..
InterPersonal

Hola Júliaa. Sóc l'Assumpta.
En relació al primer noi que m'expliques, vas fer molt ben fet de deixar-ho córrer i passar d'ell, ja que l'actitud per part seva penso que va ser molt desagradable (deixar-te de parlar i insultar-te perquè s'assabenta que a tu li agrades? és molt raro això no?. Per tant, bent fet de passar pàgina.
En quan al segon noi o nen que m'expliques, sembla que no t'és del tot sincer oi?. De fet, li vas enganxar una mentida amb això del seu pare quan realment sabies que estava amb l'altra nena...Per què no hi parles i aclariu el tema?. Pot ser el típic que ho vol tot o que està liat i no sap què vol. Totes maneres, reflexiona-hi i tingues clar què vols i què no vols de la persona amb qui estàs. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Endavant.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat