No se si el nen que m'agrada m'esta fent servir...
M'agrada un nen des de fa 2 anys o algu aixi... I fa 2 messos vam comensar a parlar per el whats, i vam quedar un dia per parlar, vam estar junts una hora o algu aixi ens vam liar i vam estar alla juntets... I anem al mateix insti pero quan em veu no em saluda, ni em fa un somriure ni res, a mi m'ha sentat molt malament i cada cop que i penso tinc moltes ganes de plorar, tinc ganes de explicar-li tot a algu i desafuga-me, el meu millor amic em va dir que m'en oblides que no penses en ell, pero no puc esque em veig cada dia i cada dia men enamoro mes d'ell. Aquest es el cop que me enamorat mes fort... El meu millor amic em va aconsellar, distreurem, quedar amb les amigues i tal.. pero esque per el whats de tant en tant rebu un missatge seu.. I em torno a enrecuradar de tot i no se que fer.. Si us plau Ajudeu-me!
Un peto adolescents!!<3
InterPersonal

Hola Puig. Sóc l'Assumpta.
Entenc perfectament com et sents...Has intentat parlar amb ell del tema?. Crec que li hauries de dir com et sents quan després de passar una estona d'intimitat amb ell, o parlant pel whats, el dia següent fa com si no et coneixés. No sé dir-te si t'està utilitzant o no com tu dius, però el què està clar és que això a tu et provoca un patiment, i realment és una falta de respecte cap a tu. En quan a que cada dia t'enamores més d'ell...has pensat a què és degut això? com pot ser que t'enamoris d'una persona que no et saluda i no et fa ni cas?. Potser és que el tens idealitzat i t'has enamorat d'aquest ideal de noi però no del què és en realitat. Aprofita quan t'envia algun whats d'aquests per dir-li el què et passa i depèn de com reaccioni fes cas del teu amic i passa d'ell. Així de clar.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.interpersonal.cat