Menjo bé del tot?
Holaa!!
Us escric pq tinc un dubte que m'inquieta i em preocupa una mica. Menjo moltbé i sa, però a casa no menjem peix i molt poca carn, coses dels pares😤... Amb quins aliments puc substituir el que proporciona el peix i la carn? És dolent no menjar carn ni peix?
Un saludoo❤
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Gràcies per escriure al consultori.
Suposo que els teus pares eviten menjar proteïna animal, això és una decisió personal. Dit això, el que és important saber és que la proteïna animal ens aporta aminoàcids essencials i vitamines que no podem obtenir d’altres aliments. Especialment la vitamina B-12 que serà necessari que prengueu o sinó us sentireu molt cansats.
La manera de poder seguir una alimentació equilibrada vegetariana és menjant força fruits secs, llegums i combinar hidrats de carboni amb llegums.
En aquesta situació el que us recomano és que aneu a un nutricionista perquè us assessori i així us assegureu menjar equilibradament i que no us falti res.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga