gran problemaa!!
Hola, m'agradaria que aquesta consulta sigues anònima, bé el meu problema és que tinc novio desde fa gairebé tres anys, me l'estimo moltissim i sento que no podria estar sense ell, però aquest estiu hem tingut una mica de "mala raxa" i hem estat apunt de deixar-ho, durant aquest temps he estat parlant més que mai amb el meu millor amic, som amics ja desde abans de que coneguesa a la meva parella i mai ens hem deixat de parlar, vam tenir algo fa molt temps però semblava que allò s'havia quedat endarrere... però durant aquest estiu al estar malament amb el meu nòvio el meu millor amic hem venia a veure quan estava més malamen i al final va passar... ens vam dona un dia un petó i ara ens comensem a veure més sobint i ja no només és un petó, no seria un problema si tinguessa clar el que vull.. però sincerament no puc deixar ni al meu nòvio ni al meu millor amic.. El meu nòvio m'agrada, me l'estimo.. però no està molt atent de mi.. en canvi amb el meu amic parlem com aquell qui diu 24hores al dia i mai ens aborrim hem tracta com una princesa i hem fa sentir especial... nose que pensar ni que fer.. per això volia demanar algun consell que segur que hem vindrà moltbé!!!!
InterPersonal

Hola Anònima, sóc l'Assumpta.
No ets la primera persona que li passa això d'agradar-li 2 persones al mateix temps i tenir dubtes. Totes maneres, pel què es desprèn de les teves paraules, crec que et sents millor quan estàs amb el teu "amic" que amb el teu nòvio. Pensa i si cal ho escrius en 2 columnes, què t'agrada més de cadascun d'ells, i valora quines de les coses que t'aporten un i l'altre t'aporten més com a persona i com a parella. Pensa també què n'esperes d'una relació de parella i què vols en aquests moments. Intenta ser sincera amb tu mateixa i amb ells perquè sino la cosa se't pot complicar i tindràs la desagradable sensació d'estar dividida. Sigues valenta i decideix!.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat