Necessito aprimar-me!
Hola, sóc una noia del 2004 (12 anys), medeixo 1'55m i peso 58kg. M'agradaria pesar uns 45kg però no se com fer-ho. He provat dietes, esports... Però no m'aprimo i ja m'estic cansant. Podries aconsellar-me alguna cosa per aprimar-me? Gràcies, m'encanta el consultori!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriue al consultori.
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que no tens sobrepès. Si tu et sents així això en fa pensar en que possiblement tinguis una mica de baixa autoestima i insatisfacció corporal.
No et puc donar consells per perdre pes perquè no ho has de fer... perquè estàs bé encara que no et vegis així.
Pel que fa a l’alimentació és important que no t’hi obsessionis i que intentis seguir una alimentació equilibrada.
També és important que treballis el tema de l’autoestima, de fet això és el més important.
Intenta no críticar-te a tu mateixa i no comparar-te amb els altres tot el contrari. Intenta dir-te les coses que t’agraden de tu que estic segura que també n’hi ha.
Una abraçada guapa.
Carlota López Ballestar
Psicòloga