El tio que se m'ha declarar no em mola físicament
Adolescents, estic super rallada! L'altre dia se'm va declarar un dels meus millors amics, es un tio genial, m'encanta, com a persona vull dir, es divertit pero se sap posar serio quan cal i em cuida moltissim... Pero físicament no m'atrau gens, es totalment oposat als tius que em molen. Li vaig dir que m'ho havia de pensar amb l'excusa que no volia espatllar la nostra amistat i tal pero li he de donar una resposta ja. Em sento fatal perque realment crec en allo de que el fisic no importa, i desitjaria tant que m'atraigues... A mes estic segura que funcionaria perque com he dit abans, m'encanta com es. ¿Algun consell?
Estrella Dorca

Hola!
L'atracció és un dels tres aspectes bàsics en una relació de parella. No podem obligar a ningú a sentir atracció per nosaltres ni tampoc ens podem obligar a sentir-nos atrets per algú.
Has de decidir si el que t'impedeix estar amb ell és el seu aspecte físic (que no segueix els cànons que a tu t'agraden) o l'atracció física/sexual cap a ell. La línia entre l'amor i l'amistat és molt fina i es trenca amb l'aparició de l'atracció sexual. Així que observa't bé quin motiu hi ha i exposa-li a ell.
Si només és qüestió del què pensaran els altres.... hauràs de decidir què prefereixes: mantenir les aparences o estar amb una persona que t'agrada!
Si és falta d'atracció sexual... hauràs d'explicar-li a ell els teus sentiments i deixar que ell decideixi quina és la millor manera per estar millor (potser necessita una mica de distància)
Una abraçada!
Laia Sala