Algú em pot ajudar, siusplau?
Moltes gràcies per llegir això.
Ben bé no se com explicar-ho. Es un sentiment estrany, a les nits no dormo, ni menjo gaire. Quan em llevo per anar a l'institut penso: Joder, no vull veure a ningú m'agradaria que tan sols fos un somni. Torno de les classes com mig depressiva, estressada, indiferent (segons la gent). Normalment jo no sóc així, sóc extrovertida i sóc la primera en riure per qualsevol cosa. Però últimament em sento malament, ho veig tot de manera diferent, i molts cops m'agafen ganes de plorar i no parar. No entenc que em passa, però cada nit la meva ment es un camp de batalla intentant posar en ordre idees i sentiments per intentar comprendre alguna cosa. Estic cansada, vull que tot sigui com abans.
Estrella Dorca

Hola Judy,
Sento molt llegir la teva consulta, no ens agrada sentir que les persones no estant vivint un bon moment.
Primer de tot has de tenir clara una cosa: MAI TORNARÀ A SER COM ABANS. Sé que és dur, però tirar el temps enrere és impossible, així que l'únic que es pot fer és que el temps actual i el futur siguin millors.
Si notes que estàs feta un embolic, per què no proves d'escriure-ho? sembla una tonteria, però posar per escrit tots els teus pensaments és una manera d'ordenar-los i també d'alleugerir el dolor.
També pots compartir-ho amb algú de la teva família, o una amiga amb qui tinguis més confiança. Deixa que surti aquest malestar... i mica en mica veuràs que deixa de fer-te tant dolor.
Una abraçada!
Laia Sala