Relacions a distància
Hola, bon dia!
Sóc una noia que estic començant en una relació a distància. Ja tinc molt clara la meva opinió sobre això, però m'agradaria saber si podeu donar consells per aquest tipus de relacions.
A més, també m'agradaria dir-li a me mare si podríem viatjar a on és la meva parella (però encara no li diria que és la meva parella, sinó una amiga) però no sé com fer-ho, em podríeu ajudar?
Gràcies, petons!!
Estrella Dorca

Hola Miau!
Doncs aquí van alguns consells per portar una relació a distància (no són infalibles, però us poden ajudar)
1. Destineu una estona a la setmana a parlar directament: ja sigui per telèfon o per skype, així us podeu sentir la veu, fer bromes, riure junts...
2. Durant el dia a dia, expliqueu-vos coses, encara que no siguin importants, però us farà estar més connectats l'un amb l'altre: "he perdut el mòbil", "aquest matí m'he adormit", "estic menjant un croissant boníssim que t'hagués agradat"...
3. Parleu dels amics que teniu per separat, amb qui heu quedat, què us ha explicat, què us preocupa...
4. Tingueu alguna icona secreta del whatsapp per quan estigueu pensant l'un en l'altre.
5. Busqueu alguna cosa que us uneixi: algun hobbie conjunt, escriure una novela a través del Drive, fer manualitats.... sentireu que estareu més units
Pel que fa a la família, explica-li a la teva mare la relació que teniu i mica en mica planteja-li que t'agradaria veure anar-hi a fer una visita. La teva mare ha de veure que és un tema important per tu. Parla amb ella i negocia quines opcions hi ha! potser hauràs de renunciar a alguna cosa (esperar a l'estiu, anar-hi amb la família, veure'us pocs dies....) però no oblidis l'objectiu final: la retrobada!
Una abraçada!
Laia Sala