Amor
Avans de començar, perque ho entenguis millor, a cada noi li he anomenat per una lletra, esta entre parentesis.
Hola soc una noia en poca comfiança en mi mateixa, fa temps em va començar a agradar un noi (li direm B), jo un mes avans havia estat mig de lio amb un amic seu (li direm M) i un mes mes tard vam començar a parlar. el fet esque un amic seu em va comentar que ell (el B) es molt tiracanyes i que segurament lligava en moltes, aixi que com m'estava pillant vaig decidir no estar tant pendent d'ell, encara que em segueix agradant. Fa 3 setmanes m van presentar a un noi (li direm el K), em cau molt be, es guapo, simpaic, amable, i m'agrada mig mig, vam quedar un dia i se'm va llençar, pero jo ara em sento mlament perque a mi realment m'agrada l'altre noi (el B)i per no sentirme malament o per por de que em fes mal vaig anar a per un altre. El noi que em molava inicialment (el B)s'ha enterat de que m'he liat en aquest (el K), i li ha molestat molt perque ell volia algo serio en mi, i jo em vaig fiar dels seus amics que em van dir que ell era un tiracanyes, un "ligon".
Lo que no entenc es, tinc tot lo que sempre he olgut un noi perfecte davant dels meus nasos i no me'l estimo o no tinc tantes ganes d'estar en ell com d'estar en l'altre (el B). Que faig?
Es que ara l'altre noi esta enfadat en mi per liarme en aquest, diu que li molesta molt que hagi anat en el l'altre, he intentat ser sincera, perque la veritat esque no vull deixar de parlar en ell perque em fa sentir diferent. Pero diu que despres de saber lo de este noi en mi (el K) no sap si sent lo mateix que avans per mi.
Que pu fer? Jo vull estar en ell!
Un peto.
InterPersonal

Hola Helenna. Sóc l'Assumpta.
Buff!! quin lio de nois, oi?. A veure per començar, tu tens tot el dret a estar amb qui vulguis i crec que no n'has de donar explicacions a ningú, i menys si no hi tens una relació. Entenc que si aquest noi (B) només t'agradava però no hi havia res més, no et pot demanar ni retreure res. Per tant, no té cap dret a enfadar-se amb tu. Una altra cosa és que a tu realment t'agrada en pogueu parlar i solventar el tema, que seria lo més normal. Però entrar en una relació on inicialment et retreuen coses, no ho acabo de veure bé. En quan al noi K, si realment no t'agrada, val més que siguis sincera amb ell i també amb tu mateixa i deixis les coses clares. I, per últim, és normal que aquesta edat t'agradi provar i experimentar amb diferents nois, i que en busquin un amb qui sortir, compartir coses de la teva vida, sentir-te estimada, etc., però tampoc t'ho has d'agafar com una obligació el fet de tenir parella. Disfruta però intenta centrar-te en allò que realment vols. D'acord?
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat