Rayada per un tio
Hi ha un noi en el meu institud que m'encanta, de fet jo també a ell. Els seus amics m'han dit que també li agrado. Algun cop em parlat i no ens parem de fer mirades. però resulta que ara s'anirà amb una altre, per menjar-li el cony... se que serà un rollete més per ell i ja està.. però em fa mal.
la veritat se que sembla molt violent però esque és així. Jo sento coses per ell, i de veritat; però no se si ell sent lo mateix per mi o sóc una altre de la seva llista... No se si oblidar-lo, o seguir amb aquesta mini relació que tenim i avera que passa...
Estrella Dorca

Hola!
Ni tu ni jo podem saber exactament què sent per tu. Sembla que hi ha un interès mutu, però la intensitat d'aquest interès... només la sap ell. Ara tu has de decidir si vols seguir coneixent-lo una mica més (tenint en compte com es comporta) o si prefereixes posar una mica de distància per oblidar-ho o, com a mínim, reduir la intensitat dels seus sentiments.
Sé que és molt dolorós, però no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres o que ens consideri "algú especial" només pel fet que és especial per nosaltres. Si tu sents que apropar-te a ell et farà més mal... potser serà millor que posis una mica de distància.
Una abraçada!
Laia Sala