ESTIC DE BAJON!!
Resulta que fa unes setmanes que no em van be els estudis, i jo em preocupo molt d'aquest tema, llavors em sento com desvalorada, sobretot a classe, com era la única del any passat que anava a reforç pues penso que soc la mes tonta, que no serveixo per res, tinc la autoestima molt baixa, i em rayo molt i no se que fer i ja ho vaig parlar amb la meva mare però sol em va dir no et preocupis no pensis això, però no em va servir de molt.
AJUDA SISPLAU!! GRACIES.
Estrella Dorca

Hola!
Que estiguis preocupada per aquest tema ja vol dir que per tu és important i per tant, segur que hi poses molt esforç! Que tu estiguis tan implicada amb els teus estudis, és la millor manera per posar-hi remei. Has parlat amb el teu tutor o tutora? Recorda que els tutors són els responsables durant el curs del nostre aprenentatge, i normalment intenten que tinguem totes les facilitats per seguir el curs de la manera òptima. Parla-hi i demana-li ajuda.
També pots parlar amb la teva mare i demanar-li algunes classes de reforç. No t'ha de fer vergonya demanar ajuda si creus que la necessites i que et pot anar bé. Per mi, és molt més honorable saber demanar ajuda!
Així que busca les estratègies necessàries per treure't el curs, estic convençuda que amb la teva energia te'n sortiràs!!
Una abraçada!
Laia Sala