No se si faig bé consultant! ...
Hola, no se si faig bé fent aquesta consulta, però necessito explicar a algú tot el que em passa, no es que estigui sola, sinó perquè no se com explicar-ho, em fa por. Ja fa temps vaig començar a autolesionar-me. Jo mateixa se que no està bé, però quan estic nerviosa tinc necessitat de fer-ho. En el moment en que em faig mal a mi mateixa, tinc por que s'adonin del que estic fent però hi ha moment en que penso que és millor que ho sàpiguen. No ho saben ni les meves amigues ni la meva família. Realment no sé que fer!
Estrella Dorca

Hola bonica,
Em preocupa molt la teva consulta. Em fa mal pensar que estàs portant aquesta situació en silenci. Tinc la sensació que tu mateixa ets conscient que aquesta conducta no porta enlloc i que et fas més mal (física i psíquicament) cada cop que t'autolesiones. Nosaltres no podem fer res des de la distància, però tu si que hi pots fer: parla.
Parla amb les teves amigues, parla amb la teva família, explica'ls com et sents i segur que t'ajudaran. Si et costa molt iniciar la conversa, deixa que vegin les marques que et fas. Veuràs que la seva reacció serà només per ajudar-te.
Però recorda una cosa: per aconseguir canviar aquesta situació, tu has de fer el primer pas
Una abraçada enorme,
Laia Sala