SOBNIIIS!!!
Hola!
He somiat 3 vegades amb un noi que fa temps que no m'agrada. El primer va ser que ens abraçavem... el segon que ens tocàvem.... i el tercer que em va fer un "chupeton". No se perquè tinc aquet somnis, es un noi que l'any passat anava a la meva classe però aquest any no, amb ell només i e parlat l'any passat quant vam fer un treball. Ara m'agrada un altre noi, però amb el noi que m'agrada hi he somiat, però sols era només que el veia de lluny. Li he contat a la meva millor amiga i diu que no sap que vol dir.
Que vol dir això? Jo no i penso ni res amb aquest noi... ven just el veig per l'insti.
InterPersonal

Hola! En els nostres somnis el nostre cervell utilitza records i sensacions que tenim i els barreja sense cap mena de guia o de sentit comú. La lògica en els somnis no existeix, ara bé, el que segurament t'ha passat és que la primera vegada que vas somiar amb aquest noi et vas quedar tan parada que vas fer que el teu cervell fixes aquest somni i es tornés recurrent. M'explico: la majoria de vegades ni tan sols recordem el que somiem, però això no vol dir que no ho fem, sempre somiem. Quan recordem un somni, simplement vol dir que ens hem despertat mentre el teníem i per tant és tant recent en la nostra memòria que el recordem. Si el somni ha sigut normal, moltes vegades al cap d'unes hores ni tan sols ens en recordem, però si ens ha impactat pel que sigui, el nostre cervell el fixa en la nostra memòria i pot ser que el reprodueixi. o que utilitzi fragments del mateix en altres ocasions. Això, què és una cosa que fa molt sovint el nostre cervell, si ho fa amb algun fet que no ens impacta no desperta la nostra atenció, però quan ho fa amb alguna cosa que ens extranya ens hi fixem. Per tant, no et preocupis ni hi vulguis trobar cap sentit, ja que no el té.
Espero haver-te solucionat el dubte.
Una abraçada!!
Marina Marull www.interpersonal.cat