No et culpis per ser gilipolles en l'amor
Hola!
Va passar fa uns 4 mesos un noi em burxava i ja portàvem uns mesos que ja el coneixia bé. Vaig fer la cagada del segle parlant per what's app; li vaig dir que l'estimava, però com amic perquè en aquell moment no sabia que m'agradava. Allà ell va dir la friendzone i jo no sabia que era. Em pensava que era quelcom bo,,, en aquell moment sense assabentar-me el vaig deixar a la meva friendzone. Però tot el temps que ha passat hem pensava que jo estava a la seva friendzone.... i ara sé segur que m'agrada, però ell no mostra cap interès com abans. Com si la nostra amistat o relació hagi disminuït. I tot això per un malentès. Ara tonteja amb altres noies.
Que puc fer? Hauria de passar pàgina o intentar lluitar per aconseguir alguna cosa amb ell?
Estrella Dorca

Hola!
La línia que separa l'amor de l'amistat és molt fina i a vegades ens pot portar a confondre'ns. Per això és important que abans de fer qualsevol pas amb un amic intentem donar-nos un temps per assegurar-nos dels nostres sentiments. Sembla que tu ara tens clar què sents per aquest noi, però ell està començant a passar pàgina.... Ara has de decidir si vols ser sincera amb ell i explicar-li què sents, o bé deixar la vostra amistat així i començar a oblidar-ho.
Jo no puc dir-te què has de fer, ho has de decidir tu. I una pregunta per ajudar-te a decidir és: Què vols sentir en un futur? De quina decisió et penediràs menys?
Una abraçada!
Laia Sala