Sóc massa tímida
Primer de tot, dir-te que no sabia a quina categoria posar la consulta, no sé si va a sexualitat o a psicologia... en fi.
Sóc una noia bastant tímida amb tema tios, m'he liat amb bastants però sempre m'ha fet vergonya i por quedar amb ells... Haig de quedar amb un noi que m'agrada molt i ja fa un any que hem de quedar i jo sempre li estic posant excusses...
Com puc perdre aquesta timidesa?
Moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
La timidesa és un tret de la personalitat que ens ajuda a evitar i controlar les situacions socials, és a dir, quan estem davant dels altres. Normalment és una manera que té l'ésser humà de veure com ens hem de comportar i així poder-ho imitar després.
Si has de quedar amb aquest noi i porteu més d'un any intentant-ho, potser el millor seri que fossis sincera amb ell: "la veritat és que em fa molta vergonya quedar cara a cara". Així, ell pot entendre la teva actitud i et pot ajudar a l'hora de quedar. Quan diem en veu alta les nostres pors, normalment la seva dimensió es redueix.
Durant els primers minuts estaràs molt nerviosa, però si deixes passar una estona veuràs que mica en mica et sentiràs més confiada i relaxada. Deixa't gaudir ;)
Una abraçada!
Laia Sala