M'ha mare no em fa cas
Des de fa un temps he començat a menjar millor i més saludable, això vol dir que he deixat de menjar "bolleria" i moltes clases de yogurs. En aquest temps m'he donat conte que m'agrada més menjar verduda i peix que carn i patates frites i m'ha mare no para de comprarme carn igualment que li digui que no vull però això no es el que em fa enfadar, si no que li dic que no em compri galetes, croisants (que mai m'han agradat). chocolata, etc i ella que fa? en compra igualment que hi hagi un armari ple de galetes i totes sense començar. Sempre li dic para de comprar això que ja hi ha però seguiex comprant i ja no se que fer, perquè a mi el fet de veure menjar q ningú s'ho menja em posa malalta i de molt mala llet.
Després, els meus pares se'n van de viatge i m'ha mare m'ha deixat la nevera PLENA de pasta (rabiolis de formatge, de carn etc), pitzza i "rollitos" de carn i formatge. I jo no se si el que no enten es que no em puc alimentar d'això i que si menjo pasta m'agrada fer-m'ho jo amb els meus ingredients i que m'agrada més menjar verduda. I esque ella compra tot això perque vol que engreixi (no es que ho digui jo, si no que m'ho diu ella mateixa) i jo ja no se que fer... li dic de totes les maneres que no m'ho compri, que ho torni a la botiga o que li doni a algú altre o que s'ho mengi ella pero segueix igual.
Després també li dic que vull comprar-me jo el menjar per aquests dies que no estic amb ella i que vaig a la tarda i el que fa es em pregunta que vull comprar i va i em ve sempre amb bosses de menjar que la majoria no m'agrada perque es bolleria o carn i més carn més la verduda que jo li demano.
Sisplau jo ja no se com parlar amb m'ha mare, li he dit rient, plorant, cridant, enfadada, normal i de totes les maneres i seguiex sense entendre la meva forma d'alimentar-me o algo.
Estrella Dorca

Hola!
Doncs la veritat és que no sé quin motiu hi ha darrera l'actitud de la teva mare. Potser està preocupada per la teva salut o bé és que té us hàbits alimentaris i li costa canviar-los. Recorda també, pel cas de la nevera, que és més fàcil guardar els aliments cuinats, que no verdures fresques o peix (ja que aguanten menys temps a la nevera).
De totes maneres, si ella vol comprar aquest menjar, que ho faci!! Si hi ha un armari ple d'un menjar que no toques, no passa res, ja ho veurà i anirà adaptant la llista de la compra. El que és important és que la teva dieta sigui saludable, parla amb ella i estipula els menús. Si vols, podeu anar a un nutricionista que els prepari i així la teva mare estarà més tranquil·la veient que la teva alimentació també és saludable. Com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala