Els meus gelos acabaran amb la meva relació
Bones!
Sóc una noia de 17 anys i fa un any i mig que estic en una relació.
Durant aquest estiu, la meva parella i jo hem estat tot el dia junts, i hem consolidat més la nostra relació però, al començar el curs (i ell la Universitat) m'he tornat més gelosa que mai.
Jo mai m'havia considerat una persona gelosa, i ell és tot el contrari, em deixa fer el que vull però, tot i estar els dos vivint a la mateixa ciutat, el fet que hagi començat la Universitat m'ha fet tornar-me molt gelosa. Ho passo molt malament cada vegada que surt de festa o fa qualsevol cosa amb els de la Universitat.
Cal dir que ell abans anava a una escola amb només nois i que ara està estudiant una carrera on són 4 nois i 25 noies a la classe.
És com si el volgués només per mi, i, evidentment, això no és possible. En sóc conscient, però això no fa que deixi de passar-ho malament cada vegada.
Què puc fer?
Estrella Dorca

Hola!
És possible que aquesta nova situació et faci sentir amenaçada. Però tu mateixa dius que aquest estiu heu consolidat la vostra relació. Passar estones junts és important i també ho és compartir les estones que esteu separats.
Parla amb ell i fes-li saber el teu malestar. Ell no ha de canviar la seva actitud, però potser t'ajudarà a donar-te aquelles pistes per estar millor. És a dir, quines coses especials fa amb tu? Quins plans de futur teniu? Es preocupa per tu? S'interessa pel teu dia a dia? Continueu fent bromes i riures? Quan esteu junts esteu tots dos còmodes?
Si aquestes preguntes van totes en la mateixa línia.... relaxa't perquè sembla que la relació continua sana ;)
Una abraçada!
Laia Sala