Estic intesada en ser psicologa
Hola, estic interessada en ser psicòloga i m'agradaria que m'expiquessiu una mica sobre l'ofici.
ja sé que encara vaig a 3r de ES0 i que a lo millor després canvio d'opinió i vull ser una altre cosa, però em farieu un gran favor si m'ho expliquesiu tot sobre que s'ha de fer en la psicologia
Moltissimes gracies
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la consulta i per interessar-te per la psicologia!
Seria impossible explicar-t'ho tot perquè no sabem ben bé què t'inquieta però sí que et direm que l'àmbit de la psicologia és molt ampli i pots fer moltes coses:
-Especialitzar-te en recursos humans
-En suport empreses
-àmbit social
-investigació
-àmbit clínic (tant a la sanitat pública com en la privada)
El meu àmbit és el clínic i dincs d'aquest àmbit pots especialitzar-te en moltes coses: jo m'he especialitzat en teràpia de parella, sexologia, teràpia familiar i psicologia perinatal. Però pots fer trastorns de personalitat, trastorn mental greu, psicologia individual, infantil, adolescent...
Si vols, pots anar a una jornada de portes obertes de la universitat que solen ser al voltant del mes de març!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81