M'agraden els tios grans!
Hola! TInc un problema... sóc una noia de 14 anys i m'agraden els nois més grans.. de 17 anys cap amunt, fins i tot m'han arribat a agradar nois de 20 anys! No se que fer perquè ells em veuen massa petita i passen de mi... Alguna vegada he intentat llançarme amb algun noi que m'agradava però ells sempre m'han "apartat", no puc fer res perquè em veuen massa petita.. però esque els més petits o els de la meva edat no m'agraden. Què puc fer per agradalsi, o simplement, què puc fer?
InterPersonal

Hola!! No sabria què dir-te... si tens tan clar que els que t'agraden són els més grans que tu, poca cosa pots fer-hi, ja que amb els temes del cor, és inútil intentar reprimir-los. Això si, una cosa està clara, tu no tindràs sempre 14 anys i a mesura que vagis creixent la distància serà més petita. Si t'agraden de 17 per amunt, intenta fixar-te més en els de 17 que en els més grans, ja que tens més números de tenir una possibilitat d'aquesta manera. Amb el temps, ta'donaràs que potser el que t'agrada d'aquests nois, no és tant la seva edat com la seva personalitat, segurament els veus més madurs, més segurs de si mateixos i físicament més desenvolupats. Segur que coneixeràs algú amb aquestes característiques si no tesn pressa! Ja saps que la pressa és mala consellera en temes del cor! No t'agobiis amb el tema de l'edat i quan coneixis algú que t'agrada no desisteixis, això si, potser millor que no li preguntis quan anys té...
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat