Menjo i m'en enpenedeixo, pero no vomito, inicis de bulimia?
Hola! Us explicare el meu problema
Jo desde ja fa anys, alhora de berenar, menjo molt, especialment dolç i brioixeria, jo estic prima (massa i tot,tenint en compte el que menjo) pero el problema ve de fa uns dies.
Jo menjo, pero no sacio la gana, en tinc moltissima, ahir per exemple, em vaig menjar 3 bollicaos i dos bosses de panets de pipes, tot i aixi encara tenia gana. Pero quan vaig acabar, men vaig enpenedir MOLT de haver menjat tot allo. Vaig anar al labavo (no tenia la intencio de vomitar ni res eh) i em vaig tancar una estona, perque tampoc tenia ganes de sortir ni estar amb els amics (es molt raro en mi) tambe diuen que ultimament estic apagada, pero jo nose perque ho estic, no es concientment.
I no, no he fet cap canvi en la alimemtació ultimament, ni faig mes hores d'esport o menys, tot comtinua com sempre
Graacies espero resposta
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori i confiar en nosaltres per explicar-nos això.
A l’adolescència és molt normal tenir molta gana, està relacionat amb tota l’activitat que feu, en els canvis de creixement i en el vostre metabolisme. A més, normalment teniu més gana a la tarda-nit i sobretot si no heu esmorzat massa i no heu dinat bé, no sé si aquest és el teu cas. No penso que t’hagis de preocupar per el fet de tenir gana.
Penso que és normal que et vinguin de gust aquest aliments però com saps és recomanable menjar-los de manera esporàdica. Pots buscar berenars que omplin més i siguin més saludables. Això no vol dir que estigui prohibit això, sinó que és millor no menjar-ho cada dia de la setmana.
Entenc que et sentis malament quan acabes de menjar però en realitat el que et passa és normal.
El que si em sembla important és el que dius del teu estat d’ànim. És important que si no estàs bé ho puguis parlar amb els teus amics o amb les persones amb qui confiïs i que t’ajudin. Normalment quan compartim el que ens passa ja ens sentim molt molt millor.
Què ha fet que estiguis apagada?
Penso que aquí hi ha la part important. La resta és normal i no és un inici de bulímia. Veus que menges més que abans i que no et sacia. Intenta caviar els berenars i no sentir-te malament quan menges i a veure com va.
Si continues sentint-te així no dubtis en tornar-nos a escriure, intentarem ajudar-te en el que puguem.
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballestar
Psicòloga