ESTIC MASSA ATABALADA
Hola, bé, et presento la meva situació, tinc una malaltia genètica degenerativa . Estic atabalada perquè, joder, cada vegada em sento més impotent.
M'agrada un noi però no sé què fer, perquè penso que el noi és una tonteria, que m'haig de preocupar per la meva salut i que no hi ha res més important que la meva salut, però d'altra banda penso que hostia, estic en l'edad de preocupar-me per aquestes ximpleries, no creus? no sé, estic feta un lio.
gràcies per la vostra atenció.
Elena Crespi

Anna,
gràcies per escriure'ns.
Com que el consultori està fet perquè et puguem respondre per aquí, hem eliminat dela teva consulta les dades que podien ser reconegudes per a les persones que llegeixin això i així et podem respondre amb normalitat.
Tens tot el dret de preocupar-te per aquest noi, no és cap tonteria, de fet.
Entenem que ja cuides la teva salut, per tnt, tens tot el dret en fixar-te en la teva salut emocional i sentimental.
Tot el que et passa és normal i és saludable... perquè has de cuidar-te de la teva malaltia però també tens dret a viure totes les altres coses que has de viure per l'edat que tens!
Una abraçada!
Ets una valenta!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81