PITJOR DEL QUE EM PENSAVA
Hola, m'agradaria explicar-vos una cosa i que em poguéssiu ajudar...
Des de que he començat aquest curs, sento que la vida es una merda.
El meu grup d'amigues sestà distanciant molt, i això em preocupa molt. Ja que ha "entrat" una noia nova dins el nostre cercle, i no em sembla malament, però esque la nostre relació s'he anat a la merda.
Res es com abans, només amb una d'elles sento que hi puc confiar.
em fa molta por perdre-les, ja que per mi son una part molt, MOLT, essencial a la meva vida.
a més porto uns dies que em sento com una merda, inclús la meva mare ho ha notat.
però esque tampoc se que puc fer per arreglar-ho, si em poguéssiu ajudar us ho agrairia molt, de veritat.
GRÀCIES
Elena Crespi

Hola Carlota!
Gràcies per escriure'ns! per a nosaltres, les vostres consultes són molt importants i poder-vos ajudar encara més!
Anem a veure. Nosaltres et recomanaríem un parell de coses:
• que parlis amb les teves amigues i els hi expliquis com et sents perquè potser elles ni s'imaginen que estàs així i nod euen voler que et sentis malament
• millora la teva autoestima: Per a millorar l'autoestima s'han de tenir presents els teus èxits, has de ser conscient de les vegades que has fet bé les coses i no sempre centrar-te en quan no has aconseguit allò que volies, has de tenir clares les teves qualitats, que les tens i sovint les obviem i has de preparar-te per a les situacions que més et costes i et són difícils.
Esperem que aquests petits consells et serveixin!
Molta sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81