Què sóc?? coses extranyes!!!!
Hola! La meva situació és que quan em masturbo, no puc arribar a l'orgasme, perque em fa fàstic fer-ho. Quan veig imatges d'exitació em fa molt fàstic.
La última relació sexual que vaig tenir va ser fa 6 mesos, amb el meu ex... però no es pot considerar relació sexual, perquè només vam arribar a fer-ho oral... la veritat es que no se'm dona bé tot això, i quan ho vaig intentar per última tampoc vaig poder conseguir arribar al orgasme. Sóc verge, i tampoco és que vulgui deixar de ser-ho... es una cosa a la que no li dono importància... pero el que em preocupa es que em faci tant fàstic.
He arribat a pensar que sóc asexual... només quan parlem de atracció... perquè en quant parlem d'amor, m'han arribat a agradar nois, i noies... però no per atracció física.
No sé en quin nivell d'orientació estic...però m'agradaria saber quin es el meu cas i com podria acabar...
Podrieu donar-me alguna orientació més?? és una cosa extranya?
Gràcies!
Elena Crespi

Hola Sandruska!
Gràcies per escriure'ns!
No sabem si has enviat aquesta pregunta també al consultori de sexualitat però, en tot cas, et doanrem un petit consell per a entendre tot el que t'està passant.
L'educació que rebem les noies no és saludable (pel que fa a la nostra sexualitat) i el missatge que rebem, sovint, és de fàstig i de que el que fem no està bé (si ens excitem, orgasmem i tenim relacions sexuals).
I veiem que aquestes són les conseqüències que han aparescut en tu. Potser per la teva educació a casa, a l'escola, en l'entorn o les teves experiències.
Però tu tens el poder per girar tot plegat.
has de tenir el convenciment de que vols tirar endavant i superar aquests fàstigs, per tant:
• mira't
• toca't
• gaudeix de les sensacions del cos (encara que no arribis a l'orgasme)
• no deixis de buscar imatges excitants
• etc.
Com més evitis tot plegat, més angúnia et farà i com més ho normalitzis... més fàcilment et sentiràs còmode en un futur.
I, a més, et recomanem un llibre:
http://www.casadellibro.com/libro-es-encara-mes-el-teu-sexe/9788429760682/1177257
">
T'ajudarà a apoderar la teva sexualitat femenina!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81